Sipariş İşlemleri
Müşterilerden gelen hazır beton siparişlerinin alınması, teknik ve mali onay işlemlerinden sonra, şantiyeye teslimatına kadar olan tüm süreci yönetebileceğiniz alandır.
Her santral için ayrı sipariş alınmaktadır. Başka bölgelerin müşterilerine sipariş alınabilir. Sipariş alma esnasında teslimatın istendiği günkü sipariş programı ve araç durumu izlenebilir. Siparişi veren kişinin yetkisi, şantiyenin istenen tarih için uygunluğu, şantiyeye ait özel uyarılar, müşteriye ait özel uyarılar, sözleşme süresi, kontrol parametreleri, sözleşme ile ilgili özel uyarılar sistem tarafından kontrol edilip, gerekiyorsa kullanıcı uyarılır.
Yeni müşteri, müşterinin yeni şantiyesi, yeni sözleşmesi, yeni ödeme şekli gibi tanımlamalar kullanıcı yetkili ise sipariş aşamasında yapılabilir. Herhangi bir santralden alınan siparişin diğer bir santralden teslim edileceği belirtilebilir. Başka bir santral için sipariş alınabilir. Siparişin alındığı tarih, müşterinin teslim edilmesini istediği tarih, saat ve şirketin teslim edebileceği tarih, saat tutulur.
Sistem, sipariş işlemleri sırasında, aşağıdaki üç onay merciine başvurmaktadır ve onay alınmaması durumunda siparişin sevki gerçekleşmeyecektir.